1 Ekim 2013 Salı

Deneme 1,2,3

Hesap Ustası ile Saat

  Evet gençler bugünkü yazımda bahsedeceğim konu dün az daha ölüyordum dediğim kodlarla biraz daha uğraşıp, birazcık derlemeye çalıştığım saat ve hesap ustası hakkında olacak.
   Normal şartlarda bir de arkaplan resmi ayarlamış olmama rağmen yazmış olduğum kodun burada çalışmaması beni ziyadesiyle üzmüş bulunmakta. Araştırdım cs 6 da yaptım sayfayı ama buraya aktarmak nasip olmadı. Bir fırın ekmek yesek anca öğrenecez galiba bu işleri....
   Herneyse arkamıza bakmadan devam edecez artık... Elden başka ne gelir ki.?
Şimdi soracaksınız neden hesap makinesi ve saatle uğraşıyorsun diye.? Geçenlerde eve giderken otobüste bir arkadaşla karşılaştım. Havadan sudan bahsederken malum biz bu güzel siteyle uğraşıyoruz dedim. Sonra konu konuyu açtı falan. İşte bana CS 6 yı tavsiye etti. Ben de gittim indirdim. Dedim temel olarak basit bir şeylerden başlıyayım. Bu yüzden hesap makinesini kendime seçtim. Açıkça söylemek gerekirse bir hesap makinesinin bile bu kadar zor olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. İlk denemem tam bir faciaydı.....
  Bu sefer dedim bari derlemesini ben yapıyım dedim netten şu an gördüğünüz hesap makinesini indirdim. Birkaç değişiklik yaptım.Huzurlarınıza getirdim. İşte böyle...
   Saate gelecek olursak... Hesap makinesi ararken karşıma bu çıkıverdi.Ben de inceledim biraz sonra bunu da derleyeyim bari dedim. Zaten svf uzantılı dosya olduğu için üzerinde bir değişiklik yapmadım. Canım uğraşmak istemedi...
   İşte gençler herneyse fazla uzattım. Kendinize iyi bakın. Allah a emanet olun...





Hiç yorum yok :