25 Eylül 2013 Çarşamba

Cheat Engine 6.3 Full!!

Cheat Engine 6.3


Genel Özellikleri;

=>  Cheat Engine 6.3 programın en son sürümü olup bir çok tarayıcı, flash oyun ve programlarda oynama yapabilmenize olanak sağlamaktadır...

=>  Bir çok flash oyunda hile yapmak istersek eğer, ilk başvuracağımız program Cheat Engine den başkası olmadığı gayet açıktır...
=>  Speed düzenleme ayarı sayesinde bazı programları hızlandırabileceğimizden bahsetmiştim, örneğin bir programımız var, atıyorum Ghost Mause (yakında sitemizde bulabilirsiniz) ekranda mause hareketlerini kaydettiniz ve aynı işlemi tekrarlamasını sağlıyorsunuz, ancak eliniz yeterince hızlı olmadığından işlemin tamamlanması yaklaşık 10 sn sürüyor... İşte tam bu sırada Cheat Engine devreye giriyor :) Cheat Engine den kullandığımız programı seçip hızlandırdığımızda işlemimizi 500 kata kadar kısa sürede tamamlayabiliyoruz :)

=>  Bir ara Facebook üzerinde çok oynana bir oyun vardı (hala oynanıyor da olabilir :) ) bu oyunda kader hilesi çıkmıştı şahsen ilk çıktığında ben bu programla yapmıştım çok kısa sürede milleti geçmiştim :) Gerçi sonra ban yedim ama konumuz bu değil :)

=>  Kısacası Cheat Engine oldukça kullanışlı bir program olup, sitemiz tarafından da desteklenmektedir. Ayrıca kendi upload ımız olduğundan güvenle indirebilirsiniz :)

Download Linkleri;


=>  Daha Fazla İçerik İçin Takipte Kalın... Fulliçerik32 ailesi :)

Hiç yorum yok :